4 månader

Längesen jag skrev nått här. Men det har varit fullt upp, även om man är mamma ledig och går hemma så går dagarna väldigt fort! Åker runt och umgås med kompisar typ hela dagarna. Jag blir lätt lite uttråkad av att bara sitta hemma faktiskt. 
Lillan blev 4 månader igår, lilla nussa, hon blir bara goare och goare 💕 har precis gått över till bara ersättning nu, ville amma längre men det lixom sina bort sakta..började med att ta bort ett mål som blev två som blev tre osv. Natt ammade ändå typ 2 veckor men sen en natt för två helger så kom det inget fast Ester försökte länge. Så det kändes hopplöst att försöka få igång det igen, ganska svårt när hon släpper och hinner bli galen innan de kommer nått! Så ska man försöka när hon lugnat sig och då börjar allt om.. Kände att jag inte hade ork till det, så nu fick det bli såhär och det funkar lika bra 👍🏼 glad att jag kunde amma nästan i fyra månader i alla fall! 
Nu väger hon 6970 gram och är 62 cm lång. Och nästa besök är den där hemska sprutan igen. Usch tur pappan är med och håller i..det skar i mig sist! 😔
Tiden med barn går faktiskt fort, i mars blir jag moster igen till en liten guldklimp 😍 Sigrid får ett syskon och Ester får en till kusin! Så himla mysigt, jag längtar redan jätte mycket efter den här lilla nya människan som kommer in i familjen ❤️ Och vem är det?! nu kommer det gissas i ett halvår till, pojke, flicka!? Haha försöka klura ut vem den där lillen är egentligen! 
Nästa fredag är det syster Annas födelsedag och hon har fixat lite födelsedagsfest med Ritz utgång! Så det blir lite fest premiär för min del så får Ester vara hemma och ha lite ensamtid med sin pappa 💕 det ska bli jätte kul faktiskt! Men jag kommer nog sakna ihjäl mig efter Ester känner jag på mig 😆 man blir ju lite fjantig med sina egna små. 
Nu har jag köpt ett gym kort också så jag har börjat lite smått med träningen faktiskt.. Men så har jag tex inte tränat en enda dag den här veckan så vi får se hur det går 😄 bättre ibland än aldrig i alla fall 👍🏼
Har fått min förlossnings journal nu så jag ska försöka knepa ihop en förlossnings berättelse. Dom där 29 timmarna 😅 får nog försöka korta ner alltihop! 
Ända sen vi flytta in i huset så har vi endast haft 4an och 6an på tvn att kolla på och inget internet! Börjar tröttna på att det är så men snart ska vi få fiber! Den här månaden ska det hända 🙏🏼 tack! 
Hösten är fin, ska försöka ta lite kort på Lillan när alla löv blivit sådär röd/gula!