Februari!

Mycket ska hända denna månad, vebruari som dom fortsätter tjata om på radion, jobbiga. MEN jag kommer bli varse sen när jag har egna lilla vabbarn! 
Den här månaden ska vi flytta ur lägenheten här på hantverksgatan, vi ska åka på Avicii och bo på hotell, jag kommer jobba som en tok och jag får träffa en liten efterlängtad Vincent som tittade ut i januari. Sen ska vi hjälpa syrran o Frippe flytta till ghns fetaste våning :) och massa mer! Plus att månaden är kort och kommer gå på en grisblink! 
Sist jag skrev så visste jag inte om jag skulle åka in till syrran och festa till det eller inte, och såklart det gjorde jag ;) jätte kul förfest med Robban, Mange, Syrran, Isa, Amanda & Nicklas, sen drog vi vidare till Ritz, också trevligt! Lyckad helg iaf! 
Nu i helgen blev det 25 års kaka i Karlskoga hos Jonas och Andrea. Det bjöds på god mat och kul sällskap. Efter vi fått i oss en hel del, drog alla till stat. Och jag som inte ska dricka så mycket drog 6 shorts med chick det sista jag gjorde, smart ASS! Mådde prima dagen efter men inte min kära pojkvän, hähä! 
Hade iaf väldigt trevligt :)
Jag SKA dra iväg och skaffa mig ett nytt gymkort den här veckan....måste!