29-nov

Jaha antagligen sista dagen jag sitter i Usa och gör ett blogg inlägg :( lite sorgligt faktiskt, men det ska bli skönt att åka hem också! idag var jag och shoppade lite, nu såhär en dag innan jag åker hem haha, menmen jag hann köpa det jag skulle köpa i alla fall! USA resan har varit underbar, träffat trevliga människor och sett så jävla mycket, washington dc, new york, north carolina, maryland, ja jag åkte igenom några stater också men dom räknas inte ;) det här kommer vara ett grymt minne kan jag säga! men, jag ska nog hit igen någon gång!
Julmyset har börjat där hemma också! skönt att komma hem till ;D haha mamma, pappa och min kära lillasyster hämtar mig på arlanda på torsdag, jag kommer vara heeelt slut!
Jag kommer få en chock, mycket kallare hemma än här, så dom skulle ta med min vinterjacka så jag inte fryser ihjäl!.. här är det lixom fortfarande grönt gräs?
aja nu ska jag sova och imorron är det sista dagen här, och på onsdag morron åker jag till flygplatsen och vidare hem till sweden! vi ses där hemma, pusssssssssss från andra sidan atlanten<3