27-nov

Har firat min första thanksgiving nu :) väldigt trevligt och väldigt mycket kalkon och pumpkinpie! haha men gott var det! I Torsdags var vi hos grannens föräldrar, massa folk träffade bland annat jaye, skön kille som precis släpt sin första skiva! (lyssna nedanför) Och igår åkte vi till North Carolina, träffade massa nya människor :) hade världens skönaste hotellsäng också. Så  jag har åkt bil i ca 13 timmar på 2 dagar nu? shit.. men har haft trevligt i alla fall!
kan inte fatta att jag tar planet hem till sverige nu på onsdag!? har gått sjukt fort, kan inte fatta att denna resa är slut redan? men men det kommer fler ;) är fortfarande sjuk! vafan vill inte vara sjuk när jag kommer hem :( hoppas jag blir bättre innan onsdag! ska ju servera på 50 års kalas på fredag också? kommer antagligen inte hunnit ställa om dygnet och vara helt jävla slut! vi får se hur det går.. vi ses säkert nästa helg mina käraste bästaste vänner <3

E