Dubbelskift!

Jaha ännu har vi inte flyttat in och det är snart juni!? trodde vi skulle vara inne typ i mars, men icke.
Allt krånglar jämt och både jag och jonte jobbar som tokar, och när jag är ledig kan jag ju inte göra så mycket. Det jag gör är ju typ bara pyssel, inte punga upp ett helt kök lixom. Men de får ta den tid det tar, har i alla fall pysslat lite på vårat sovloft. Ska lägga upp bilder sen, eftersom jag sitter vid datorn och inte har några bilder på den.
Trött på att bo i en väska som man har gjort i snart 3 månader.....
Kom precis hem från ett förmiddagspass i köket, måste sova några timmar för jag ska iväg och jobba natt också *pust! menmen, man får hålla ut lite ibland. Är i alla fall ledig lör-mån :)
Var hos marre igår och betällde lite brillor till summerburst, längtar så jag spricker inte långt kvar nu.
Plus lalla och pertans bröllop i sommar, ska bli så j*vla kul! :) dom kommer vara tok fina!
Nej, sova några timmar innan nästa pass! :*