Hyttudden

11:e februari redan!! Jobbade förmiddag igår, natt idag, det är inte jätte lätt att ställa om sig hela tiden. Det är jobbigt, men vad ska man göra? Man får vara glad att man har jobb :p 
Idag är det dags för akupunktur igen, känns inte som att det är nå jävla muskelfel jag har, känner verkligen att de är en nerv jävel som drygar sig. Men jag får prova det här först så får vi se, vill bara att det ska bli bra, gör otroligt ont. 
Ska ringa syrran och höra hur det går med flytten, spännande :) vårat hus och våran flytt får vänta en stund, jag ska lägga upp lite bilder på hur det ser ut nu så kan man se före och efter bilder sen. Vi ska vara ur våran lägenhet nu om 16 dagar, så vi får nog flytta hem några veckor innan allt är klart i huset. Typiskt, men det är inte långt kvar!
Nu ska jag försöka få tag på Lini så jag får träffa min lilla guldklimp!!! 
 
 
 
#1 - - Jessica:

Vad härligt för er!

Antar att även jag kommer bo på Hyttudden någon gång i framtiden.
Det är otroligt fint där ute speciellt på sommaren ju.

Nu har gjort ett kanonjobb verkligen!!!