Husvakt!

Svärföräldrarna har dragit till thailand och ska vara där i 2 veckor,så nu är jag och jonatan husvakt :) mysigt att bo i hus! Isa drog till Egypten i en vecka också, fyfan jag vill också utomlands känns som att sist man såg solen var för typ två somrar sen.. för i somras var de fan ingen sol :/
Men har i alla fall helgen att se efram mot, för då ska jag och älsk till selma spa en natt och hade gött, fick de i julklapp av honom <3 ska bli skönt att dra iväg nånstans, känner mig depp!
Är så trött på att ha 3 jobb, och säger man nej så får man inge mer jobb typ så man får ju bara hålla ut och jobba! därför måste jag ta tag i den där jävla naturkunskapen, usch plugga och jobba går inte ihop :/ så man kan söka skola och få ett fast jobb nån gång och kanske en vettig lön för allt slit. 
Har snöat hela förmiddagen också, snö, snö, snö inte ser en annat ;) det som är fördelen är att det blir lite ljusare, så det är ju skönt :)
Nu har vi flyttat till magnus gamla lägenhet, blev såå mycket bättre. Skönt med ordentligt badrum och kök :)
Har städat och tänkte precis att jag ska ut och gå, men jag måste plugga när jag för en gångs skull är ledig och kan! man gör vad som helst för att slippa skiten ;) bäst att börja läsa, tjoo!
 
 
#1 - - siis:

mysiigt, uppdatera meer <3

Svar: Ska försöka! :D
Evelina Ritzman