Pluggish!

Happ onsdag den 24 april är det idag, de går så sjukt fort! Man hinner inte med, sitter i soffan och ska plugga naturkunskap B, den där jävla boken ligger och stirrar på mig.. Men jag tycker ju att städning, tvättning, laga mat är roligare! Jag måste skärpa mig, har ju provet om typ 4 veckor! Måste måste måste läsa! 
Har varit ute och gått en promenad med min gravida syster, längtar ihjäl mig efter den lille som ligger i magen, men det är bara 2 månader kvart nu!! Ska bli sååå spännande :D ska bli skönt att jobba på gästas i sommar endast 7-14 varje dag, så jag kan pussa på bebisen jätte mycket <3 
så har man lillasyster på hemmaplan också, mycket skönt att ha familjen samlad, kan tänka mig att de blir många fina grillkvällar och poolpartyn ;) tss, och så ska jag och Anna på summerburst i Sthlm! Fett taggad :D 
Husbygget går bra också, älsklingen är så duktig och bygger hela tiden, så vi kan flytta in snart! Eller ja är vell ett halvår eller nått liknande i alla fall :) 
Hoppa i duschen, laga mat, fika med Fanny SEN läsa ;) haha! 
 
 
En bild på mig och pappa i Norge, besteg monstret melderskin! Anna tog kortet ;)