snart ett år sen!

Herregud var snart ett år sedan jag bloggade sist! kanske ska ta tag i det igen, blev sugen när jag såg att syrran har börjat igen :) jaha vart ska man börja det har hänt mycket det sista året. Slutade på Örebro stories för att börja på underbara Clarion Hotel som kock, tiden där var helt underbar, speciellt människorna <3
Har även byggt ut lite på min gamla tatto, som sagt har man gjort en blir man sugen på fler ;)
Har även varit på väldigt många roliga fester med vänner & familj, dom betyder allt <3 

Träffade en vääldigt snygg kille i september, jörgeeen som jag nu bor ihop med.. i början var det lite förbjuden kärlek, det är ändå 17 år emellan oss, så i början var det väldigt svårt. Jag intala mig själv att jag inte fick vara med honom, och som vanligt: vad ska alla andra säga? men som sagt kärleken slår fan allt. Nu skiter jag i ålderskillnaden och kör på :) Och det känns skönt, jörgen är inte 37 i varken sinne eller kropp ;) Så varför skita i en så underbar människa bara för att han är äldre än mig, jag är i alla fall väldigt käär (a)
Jag vet själv hur jag hade tänkt om någon 20 åring träffa en 37 åring.. men nu är det som det är, och jag trivs som fisken i vattnet med honom :)

Har alltså flyttat ut till skogen en bit utanför hällefors, läser Matte B på komvux och även Naturkunskap B. Det går ståålande :) hoppas jag hinner klart med kurserna till våren så jag kan söka in på sjuksköterska linjen. Och efter det gå ambulans sjukvårdare, men det kanske hinner ändras vi får se vad man bliir ;) Idag ska jag iväg och klippa av mitt långa hår även färga det, för nu är det typ svart, lägger kanske upp bild sen ;)
Ikväll blir det örebro och mysa med lillasyster!


Ni får en treeevlig midsommarbild från i sommras ;) längtar efter soolen, nu får den ta och komma :)

#1 - - Lillsyster:

UPPDATERA MERA ! ;) pussss