5 maj

ÅH blir så arg, måste skriva om hela skiten eftersom jag råkade tycka på nån jävla knapp! aja 30 års-festen var grym och och jävligt lyckad! valborg med för den delen :) Amanda kom ända från göteborg för att vara med oss, och de var jätte kul att träffa henne! förfesten och efterfesten var roligast ;) frimis var ju bara kaos!
Har fått en heltidstjänst i vågen huset på örebro stories (ett fik) som jag börjar på i slutet av maj! så jävla skönt :) men känns ju inte speciellt kul att lämna clarion och alla underbara människor där :/
I helgen blir det jobb, och på söndag ska jag nog åka hem till familjen eftersom jag är ledig på måndag, ska bli underbart skönt att träffa min älskade familj som jag inte har gjort på ett tag! känns det som i alla fall (a)
Vill åka iväg nånstans i sommar, har pratat lite med marre om de, och vi funderar på att kanske hyra en stuga på kusten? eller typ Visby. Vilket jävla ös ;) eller så blire en hedlig utlands semester, vi får se. Nånting ska vi göra i alla fall :)
Går tametusan inte en dag utan att jag lyssnar på musik, men fyfan vad jag älskar´t <3

E