V32💚

Jaha dĂ„ Ă€r vi inne i vecka 32! Bara 8 veckor kvar😍 det gĂ„r sĂ„ sjukt fort! 
IgĂ„r fyllde Storasyster 26 Ă„r, det firades med god skaldjurspasta och blĂ„bĂ€rspaj! SĂ„ gott 💛  4 Ă„r kvar till 30, herregud tiden gĂ„r fort!! Snart sitter vi dĂ€r med vuxna barn och sjĂ€lva Ă€r 40 - 50 Ă„r 😊 jag kĂ€nner redan nu hur fort tiden kommer gĂ„ nĂ€r bĂ€bis kommer ut! 
VĂ„ren Ă€r pĂ„ ingĂ„ng! Och det Ă€r typ 2 veckor kvar till pĂ„sk, underbart att pĂ„skpyssla 🐣 lĂ€ngtar redan till rĂ€kĂ€ggen och pĂ„skmusten ;) haha! Fyfan va gott med pĂ„skmat! 
Har hittills gĂ„tt upp 10 kg sedan inskrivning, hoppas inte jag gĂ„r över 20 kg i alla fall, dĂ„ Ă€r jag nöjd 👍
Det Ă€r kaos i skolan ocksĂ„! Pust* ingen vet nĂ€r inlĂ€mninguppgifterna ska vara inne...eller vem vi ska skicka dom till, har lixom 3 uppgifter som ligger och trycker pĂ„!! Man blir omotiverad att plugga och bara skjuter det framför sig! MĂ„ste ta tag i det đŸ”«
Men imorgon ska jag först till församlingshemmet och trĂ€ffa mammagruppen, ska bli kul och se vilka som kommer och vad man gör :) kul om det blir mĂ„nga som ska ha ungefĂ€r samtidigt som mig! Efter det blir det promenad och gipsmagefix med bĂ€sta Marre â˜€ïžđŸ‘Œ
PĂ„ fredag Ă€r det jobb pĂ„ Loka, fĂ„r ta tag i uppgifterna i helgen 😏
Sigrid Ă€r ju för underbar! Strosar runt och pysslar i sin egen lilla vĂ€rld, speciellt nĂ€r hon kommer ut i skogen! SĂ„ mysigt att hon gillar att vara ute och fantisera runt đŸ’­â€ïž
 
 
 
 
 
 
 
Â