V.31 💛

Det var lÀngesen jag bloggade nu men jag har verkligen fullt upp hela tiden kÀnns det som! Mars= större delen av familjen fyller Är sÄ det har blivit massa god mat, tÄrta och firande :) har Àven startat upp nya kurser i skolan som har vÀldigt mycket inlÀmningsuppgifter! sÄ det Àr tur jag tycker det Àr spÀnnande med medicin och hur kroppen fungerar och Àr uppbyggd :) mycket tid gÄr till plugg! 
Vill verkligen hinna klart med den hÀr terminen innan bebis kommer men det Àr inte sÀkert!! SÄ jag vill försöka beta av och göra klart sÄ fort som möjligt nu.. Och emellan varven jobbar jag pÄ loka nÀr jag har tid! om gravidpenningen gÄr igenom fÄr jag sluta jobba 23 mars och fÄ ersÀttning :) skönt för dÄ kan all min tid gÄ till pluggning! Vilket jÀvla pyssel med försÀkringskassan alltsÄ! *pust!! Var tvungen att ringa och frÄga om allt eftersom jag har haft fler extrajobb och pluggar pÄ heltid! fick in alla blanketter och skit i alla fall! Hoppas slippa nÄ krÄngel :) 
NĂ€sta födelsedag Ă€r nĂ€sta vecka dĂ„ syrran fyller 26! Och sen Ă€r det pĂ„sk dĂ„ ska Marre ha sin lilla bebis!! Ska bli sĂ„ spĂ€nnande att se vem som Ă€r dĂ€r inne 😍 16 april fyller Ă€lsklingen Ă„r, sen Ă€r det maj och i maj fĂ„r ju vi trĂ€ffa vĂ„rat lilla underverk! LĂ€ngtar sĂ„ jag spricker ❀
Nu blir det en prommis med Ă€lskling! MĂ„ste gĂ„, jag Ă€r inne i vĂ€rsta Ă€t perioden! Trycker mackor, godis, glass, saltgurka! Ja typ allt jag kommer över 😒 mĂ„ste ge mig med det! Är svĂ„rare nĂ€r man sitter sĂ„ mycket och pluggar dĂ„ vill man Ă€ta heeeela tiden för det Ă€r sĂ„ trĂ„kigt! 
HÀr Àr en bild frÄn förra veckan :) 
 
 
 
Â