Solen tittar fram! ☀️

Vaknade imorse av att himlen var alldeles rosa, insåg när jag gick upp att solen tittade fram :) Gud va lite sol kan göra för humöret. Det blev en pw med Marre i hyttan, så idag har vi allt fått vår dos D-vitamin för några veckor 😄 Sen gick vi och hämtade Sigrid på dagis, vi var lite tidiga så vi satt och titta när de små åt lite, så goa ungar 😍 efter de blev det kycklingsallad från fiket och lite chill, sen följde jag och Sigi marre en bit för hon skulle iväg och jobba :/  nu på kvällen hàr jag pluggat på inlämningsuppgiften i Hälsopedagogik som ska vara inlämnad imorgon!! Är helt slut, har ingen motivation alls och det gör det hela as jobbigt 😒 speciellt när man har fel bok och inte hittar alla svar heller...... Aja bara att kämpa nu fram till 18:e december, då har jag jul ledigt! Ska bli skönt att slippa tänka på plugg! 
Sen den 12:e januari är det bara på't igen, vi får se hur det blir i vår för mig :) vi slutar den 28:e maj så det beror på när bebis vill komma ut hur det blir! Ska försöka fixa så jag bara har tredje terminen kvar sen i alla fall 😊
julpysslat har jag gjort också! Tycker det är så mysigt med alla julstjärnor och ljusslingor o detta mörker, det är ju ändå 1:à advent på söndag ⛄️
 
Och den där ställningen på altanen ska ner snarast 👆
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Visa gärna fler hus/inredningsbilder