12/7-2014. 30/6-14

Kan börja skriva om bröllopet som var i helgen, otroligt fint! Micke och sophia är som gjorda för varandra.
Hade verkligen kul! God mat, goa människor, mycket dans och drinkar ;) Gled hem ca 6 på morgonen, så det tyder ju bara på att dagen/natten var mycket bra! Tack för det micke & sophia <3
 
Så har ju mosters lilla guldklimp fyllt 1 år! Massa kalas hela dagen, med alla hennes små mini vänner och på kvällen med oss familjen :) mycket mysigt, tänk att det där lilla livet kan lysa upp ens vardag så mycket!
Så jag är så otroligt stolt att bli hennes gudmor på lördag när det är dags för dop.
Själv måste jag också vara döpt, så det händer på fredag tillsammans med min gudmor som blir moster :) haha skrattar för mig själv när jag tänker på det men vad gör man inte för lilla sigrid <3
 
Möhippan var också väldigt kul! började festen i limousinen påväg upp till hällefors för att ens våga gå  höghöjdsbanan som för övrigt var jävligt rolig när man var lite balsamerad ;) Vidare mot karlstad för poledance, spa, massa drinkar, god mat & dans på jaguars nattclub! Tack tjejer för en grym dag!
 
Jaha nu börjar mina 3 helvetes veckor på jobbet, är ledig 4 dagar på 3 veckor varav några "delade pass" 7-22 med 3 timmars rast, kan va det sämsta jag någonsin har varit med om i jobb pass... menmen håll ut, är ledig nån vecka innan jag hoppas på undersköterske utbildningen i hällefors till hösten. kom inte in på sjuksköterska, så det är bra att ha uska utbildningen sålänge.
Ska bli gött att göra nått annat det här året istället för att hatta runt på 4-5 olika arbetsplatser hela tiden!
Älsklingen har börjat bygga staket runt trallen nu också, ska bli gött att få lite ordning där ute. så vi kan ladda för en sjuhelvetes inflyttningsfest.. kände att de kan vara bra med staket runt trallen så ingen ramlar i sjön på fyllan ;D
Går tydligen inte att ladda upp bilder från datorn, så lägger upp från telefonen.
Nu lär jag hem och fixa lunch innan jag hoppar på kvällspasset, pusspåer!
 
 
 
#1 - - Emelie :

Men hallå! Hur kan jag ha missat att du bloggar?! Dåligt av mig, lägger genast till dig på min lista ;) kramkram!