November!

Kommer inte in på bloggen på min telefon, så har inte bloggat nått sen stockholmsresan!
Men jag och älsklingen drog in till örebro på fredagen och käka på la pampa med syrran och magnus. Efter det drog en timmes bowling på strike, sjukt längesen jag spela, men det var kul!
Älsklingen drog hem lördag morron, medans jag anna och magnus drog vidare till stockholm, och 25 års kalas!
Bilresan till stockholm var kul, jag och anna drog lite cider och lyssnade på ny och gammal musik på bött volym ;) haha! När vi kom fram till daniel och sanna så hade dom lite födelsedagsfika med familjerna. Trevligt att träffa alla!
När alla åkt hem, drog vi igång festen, kom massa trevligt folk! förfesten var inte så lång dock.
Vi drog först till underbara bar på söder, rätt tråkigt ställe. Så vi drog vidare till ett ställe, som det hette :)
Dock var de många tråkiga som avlägsnade sig då. Så det var jag, daniel, ida, patrik, matte, kim som festade vidare, kom hem 5 på morgonen!
Vaknade runt 10 på söndagen,vi käkade en go frukost, sen drog vi till skärholmen och tittade runt lite.
Efter det drog vi hemåt direkt, så hämtade älsk mig i örebro.
Sannas mage har växer sjukt fort nu! så jävla mysigt med kulan tycker jag, bara ca 2 månader kvar nu!
Ska bli spännande och se vad han är för liten krabat <3
Den här helgen har vi bland annat varit på kristinas! blev ett infall samma dag att vi skulle dit. Så det var jag, älsk, mange, anna, moster och patricia som för festa lite hos oss innan vi drog upp! Det blev en trevlig kväll!
Ikväll ska vi ut till hyttudden och plocka undan lite i garaget, så vi kan fixa gips i taket, osv.
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - anna:

haha fyfan vilken rolig bild på mig och jocke!! :D