2016

Nyårsafton spenderades i hyttan hos Marre & Matti som hade en lite försenad 25 års fest. Jätte trevligt med god mat, roliga lekar, goa groggar och roligt folk! Året 2015 är ett speciellt år i mitt liv, året då vår första dotter kom till världen! Och det är svårt att beskriva känslan att vara mamma och ha en egen liten familj, alltså kärleken till ens eget barn är något utöver det vanliga. Alla ni som inte har barn kommer att förstå när ni får egna! ren och skär K Ä R L E K ❤️ Längtar redan tills det blir fler små kärlekspaket!
Nått som kommer vara höjdpunkten detta år är ju att Ester ska få en till underbar kusin! Och jag ska få bli moster igen, det pirrar i hela mig när jag tänker på att h*n kommer snart! Så spännande, längtar efter dig lilla gryn. Vi ses i  (mars)! ❤️ 
Mindre kul detta år för MIN del är ju att lillasyster flyttar till Stockholm, ännu längre bort 😞 Kommer sakna att inte ses lika ofta. Men vi får försöka komma så ofta vi kan💕 
Har så många bra minnen från detta år så jag kan inte skriva allt! Ser som sagt fram emot 2016! 
Börjar redan ni i januari med b.la. examensfest! 💃🏼
Ska försöka komma i form också! Nu jävlar 2016 😁💪🏼 
God fortsättning på er alla 🎉💃🏼
 
 
 
 
 
 
#1 - - Lillasyster:

åh fyfan va jag kommer sakna dig 😢 ❤️