Sthlm

Då var påsken över, hade Sanna på besök hela påskafton vi käka lunch på Villavägen och middag här hemma, mycket prat och mys! Har bestämt att vi måste ses oftare, hon bor ändå bara 1,5 från Örebro. Så de får bli ändring. Har såklart umgåtts med familjen också, alla utom Anna som inte kunde komma hem över påsk!
Så i helgen fick jag ett infall och drog till Stockholm, mötte upp Sanna och vi överraskade henne. Hon blev så glad! Och jag med! Saknar att ha henne nära. Emma, Britta och lovisa var där och vi satt och drack drinkar till kl 2 på natten. Dans och ölspel blev det mycket av ;) skulle ha blivit utgång men vi bestämde oss för att de var sent och vi åt nattmacka sen la vi oss! Vakna upp igår och mådde bra, så jävla skönt att inte vara bakis. Speciellt när man ska åka bil i 3 timmar hem. Hade dock Emma med till Örebro så det var trevligt. Så fick vi oss en varsin burgare också 👌🏼  En mycket lyckad helg! 
På torsdag drar vi in till Örebro jag och Ester eftersom älsklingen har börjat jobba igen. Anna och matte kommer in och dom vill såklart träffa Lill skruttan. Så det ser jag fram emot. 
Annars i veckan ska vi bara träffa kompisar och fika... Haha det blir mycket fika när man är mammaledig, så lite promenader vore bra! Lättare nu när ljuset kommer. 
snart kommer manne och syrran så jag ska förbereda lite lunch! 
 
Här har ni en liten påsk kärring som vägrade huckle!