Vecka 40 ☀️

Inne i vecka 40 och 5 dagar till bf! Det är bara 5 dagar! Helt galet, kommer ihåg när jag tyckte den var nära med 100 dagar kvar 😅 280 dagar är det ju totalt...
Känns dock som jag kommer gå över, har inga känningar alls.. Men när man inte fött barn förrut är de svårt att känna igen tecken på att det snart är dags :) 
Den här veckan har det börjat bli tungt på nätterna, det lixom strålar i höfterna och jag kan ju inte sova annat än på höfterna.. Tungt och vända sig är det också! Kissar oftast bara en gång per natt så det är ju inga problem! Jag har ju haft en sån bra graviditet så det här känns fjantigt att klaga!! nu är det fan inte långt kvar så det kan jag verkligen leva med lite höftont och svullnad 😇 
Har fullt upp med plugg som vanligt men har en känsla av att jag inte kommer hinna med alla inlämningsuppgifter innan lillen kommer.. Har precis gjort 2 prov. 
Jag är så jäkla opeppad på plugget just nu! Svårt att koncentrera sig på det..Tänker bara på massa annat :) och när jag typ vet att jag inte kommer hinna klart så blir det ju inte bättre! 
Har varit otroligt trött i typ 3 dagar, somna på soffan hos svärföräldrarna på dagen idag..Haha man ska nog lyssna på kroppen nu på slutet 😊 får vila så mkt jag kan när jag är sådär trött, men oftast har jag så mkt planerat! 
Längtar så mycket efter bebis ❤️ otroligt spännande att se vem det är! Pojke? Flicka? Ljushårig? Mörkhårig? Blåögd? Grönögd? Kooom nu 🙈❤️
 
Har inte tagit någon bra bild, den här är tagen för en vecka sen! Får försöka ta några innan de är för sent💕
 
 
 
#1 - - Emelie Eriksson:

Jag tycker din graviditet sa bara swish!! Nu är du alldeles snart i mål och för snosa bebis, underbart 😍 lycka till, när du minst anar drar det igång ❤️

#2 - - Lillasyster:

Åh nu orkar man knappt vänta, men bebis trivs ju så bra inne i magen :) <3

#3 - - Anonym:

Äntligen ett inlägg ❤️ Nu är det nära....

#4 - - Rebecca:

Så nära nu. Önskar er all lycka & styrka när den stora dagen är här. Jag tror nästa söndag den 24/5 man föder bara på söndagar 😉❤️