Välkommen 2015 ❤️

Igår skålade vi in 2015 i sikfors hos svärföräldrarna! Mycket trevlig kväll med god mat, spel och massa prat :) och så lilla Sigrid som satt så lugnt i soffan med den lilla prickiga klänningen, goare unge får man leta efter 😍 
Året 2014 har varit underbart, höjdpunkterna har varit att vi flyttade in i huset, summerburst med marre och lillasyster! Den helgen vill jag uppleva igen ❤️ Jag började plugga, lilla Sigrid som förgyller varenda dag i vardagen! och jag och älskling fick ett plus på Stickan 😍 så om ca 19 veckor kommer det komma en efterlängtad liten krabat, gud så underbart! undrar verkligen vem det är som ligger där inne och buffar! 
Längtar redan efter vad detta år har att erbjuda, jag vet redan nu att detta år antagligen kommer bli mitt bästa hittills ;) och det börjar perfekt med en resa till Thailand 😍
Jag älskar min familj och vänner!! Tack för detta år ❤️
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Lillasyster :

tänkt vad många fina år vi kommer ha genom hela livet❤️
Glad att jag har er!