V.35

Vi är inne i vecka 35 nu! Går in i 36 på onsdag 😍 det är galet 😄 jag mår fortfarande jätte bra! Men det börjar bli ganska tungt att vända sig på nätterna faktiskt :/ 
Mycket konstiga drömmar också! Tur jag har min gravid kudde, den är så jäkla bra och skön att sova med..så får man lite stöd 👍 
Det känns som värsta baby boom året tycker jag! Alla får små bäbisar, eller så är det så jämt fast jag tänker på det mer nu när jag själv är gravid! Jag vet inte 🙈  mysigt iaf!
Vill verkligen se vem den där lilla battingen i magen är för liten person! Längtar ihjäl mig 💙💕
Tur jag har mitt lilla gos troll Sigrid att gosa med ❤️
 
 
Bollmagen 💛💙💜💚❤️
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Fina kulan 😍 Gud va man saknar kulan sen när den är borta 🙈😍

#2 - - Anonym:

Andréa 👆

#3 - - Lini:

Chill på bollmagen 😆❤️ mina 3 !

#4 - - Lini:

Chill på bollmagen 😆❤️ mina 3 !