grått, grått, grått...

Nu vill jag att det ska bli tjock fluffig snö. Så det blir lite ljust ute, är trött på det eviga gråa! 😐
Jag kom på att inte till helgen men nästa är det ju första advent! Så till veckan kan jag börja julpyssla! Så mysigt ju, längtar efter jul extra mycket i år! 
Så nu är det dags att håva in önskelistor, så man kan börja handla lite julklappar :)
Får lite panik med tanke på att vi slutar skolan den 18:e december och innan dess ska vi lämna in inlämninguppgifter och ha prov på båda böckerna! Vi har precis börjat läsa psykologi och hälsopedagogik.. ska även läsa en bok på 280 sidor som ska redovisas innan..tur jag har läst ett tag i den.. jag har typ aldrig läst en bok frivilligt i hela mitt liv, men jag kanske ska börja! Den måste vara underhållande annars flyger jag iväg i mina tankar samtidigt som jag läser. Så har jag glömt va jag just läst. Men det verkar ha blivit bättre :)
Man blir faktiskt avslappnad och kopplar bort allt annat när man läser. Så det är något jag ska börja med! 
Kollar på nyhetsmorgon, den här veckan handlar det om att bli donator... det är något jag ska bli! Va underbart att kunna rädda liv om mitt eget inte går att rädda. Att mitt lilla hjärta får fortsätta leva och rädda liv..eller andra organ :) det borde alla göra!
Ikväll blir det lite fetaostbiffar, rotsaker och aioli här ute på hyttudden :) Mange fyller nämligen år så det får bli lite firande, pappa, linnea och sigrid kommer också 💖
Imorgon är det skola sen blir det prommis med marre, och hon börjar bli tjockis! Så söt lite kula 😍 underbart! Längtar tills jag får snooza deras bebis i april! 💖
Ha en bra dag allihop! ❄⛄