19 Maj 2015 ❤️

Ja som de flesta av er säkert redan hört, så ska jag och Jonatan bli föräldrar ❤️ det är såå underbart redan nu att vara gravid och veta att det kommer ett litet underverk i maj😍
Tänk att jag, tillsammans med den jag älskar har skapat ett litet liv! Som är oss! Tillsammans, när vi två blir ett ❤️ Det är galet, och helt underbart! 
Jag har hittills mått väldigt bra, kissnödig, ont i brösten och trött på kvällarna. Annars helt som vanligt 😊
Jag går snart in i vecka 16, tänk att på julafton är vi halvvägs?! och jul är det ju snart, har en känsla av att tiden kommer svischa iväg. 
Vi kommer inte kolla kön, känns så mycket roligare att få den lilla överraskningen efter en slitig förlossning 😊  men det är ju så olika vad man tycker!
Jag kommer ihåg hur vi satt i spänning när Linnea och Frippe skulle ha, och det där smset! Det är en tjej!! Lilla fina fina Sigrid! Var så spännande och kul verkligen❤️ Sååå värt att vänta 😍 
På bilden är samma dag som jag gick in i v15, det är allt en liten kula när man försöker spänna in magen 😍 
Längtar tills jag får en riktig gravid mage 💭💛
 
 
 
 
#1 - - E:

Åååh 😍 vilken lycka! Stort grattis! ❤️

#2 - - Lina K:

Stort grattis! 😍 vad roligt & mysigt! ❤️

#3 - - Lini:

Hihi!! Äntligen ett avslöjande inlägg 😘

#4 - - Pilli:

Stort grattis till er!! Vad roligt att höra!

#5 - - anonym:

å vad kul, grattis till er. själv ska ja ha den 10de maj och har spytt som en gris, blir andfådd för ingenting, kissar ständigt, haft enorm växtvärk i perioder och är så pass svullen så att många tror jag har tvillingar. längtar som bara den till UL då vi inte får göra KUB i mitt landsting om vi är under 35 :(väljer att använda anonym signatur då hela min familj inte fått veta ännu :)

#6 - - Anna:

Längtar så jag spricker ❤️

#7 - - nathalie:

GRATTIS!!!!! <3