sommarkänslor!

Måndag idag! Helgen gick fort, som vanligt :) i lördags hade jennifer och nicke fest för honom som fyller 30, vi körde lekar och drack drinkar, trevlig kväll med trevligt folk! Helt lagom för mig som skulle jobba igår, vaknade vid halv 7 och mådde illa som fan, även fast jag inte drack så mycket.. kanske var den där kullerbyttaleken på slutet som spöka.. man blev inte alls lika snurrig när man var liten ;) mådde i alla fall bra när jag drog till jobbet, så det var bra!! Så jävla jobbigt att jobba bakis :/
Idag efter jobbet åkte vi ner till linnea & sigrid och åt rabarber/hallonpaj, sjukt gott! Sigrid fick en egen liten paj tillomed🙈 skulle kunna äta upp hela henne, hon är så jävla goo, hon går snart på heltid också <3
På onsdag ska de bli dunder väder och jag är ledig! Underbaaart, kanske ska jobba lite på den blå/vita vinter huden lite 😂 gött att bli lite brun och fräsch igen!
På torsdag kommer tapetseraren och sätter upp hall tapeten, fan va skönt. Bara nån vecka kvar nuu 😍!
Tycker verkligen det har blivit sommar på typ 2 dagar! 
Sådär sommargrönt, och massa goda dofter 😊���🌞🌞🌞💛
Sommaren är nog här för att stanna 💛
 
 
 
 
 
#1 - - Lillasyster :

Jaa den är här nu ☀️ det är så sjukt skönt! På torsdag ska vi picknicka också 😆 jag kommer gå hela vägen är inte ens nära att vara frisk än! ❤️