13/5-14

Kommer inte ihåg vad jag skrev sist och orkar inte titta heller, eftersom mitt internet går så jävla segt här på loka! 
Har hunnit göra massa kul sen sist! Förra helgen blev det en jävligt kul kväll hos pertan/cornelis med brudarna, goda drinkar och god mat (y)
Nu i helgen som var så var jag, älsk, anna & mange på dop i sthlm. Lille vincent blev döpt, eller ja lille han väger 8 kg och är 4 månader, kommer bli en stor grabb ;) han är iaf väldigt söööt! Vi fick gofika efteråt, blev en del mingel med sanna/daniels släkt och vänner också, alltid lika mysigt! Efter hela kalaset så åkte vi hem till deras nya fina lägenhet i västra haninge. Vi grillade och hade massa mys till eurovision! Lyckad dag<3
Var nog hemma i hällefors 2 på natten, och i söndags pysslade vi lite i huset då vi flytta in både säng och matbord! Herregud förstår inte riktigt hur nära det är nu. Vi väntar på att andreas ska foga våran hall, men vi har väntat på den där jävla fogen i 1,5 vecka nu. Störande! 
Men det blir antagligen på torsdag den här veckan, så kam vi sätta upp hall tapeten och lite lister.. sen kan vi flytta in i princip!! Sjukt de känns efter att ha kämpat i 2 år med huset. Men fyyyfaaaaan va sköönt det ska bli!
Mycket dag och natt jobb nu. Har nog varit sjuk i typ 2 månader till och från.. det är as jobbigt! Kan bero på att de kanske är lite mycket nu med allt. Hoppas iaf de släpper nån gång :) 
Lill sigi växer så de knakar! Snacka om att hon lyser upp vardagen, det lilla livet <3 
 
Vill berömma älsklingen också!
Han jobbar långa dagar kommer hem och bygger på vårat hus (som han gjort under 5 år) klagar tamefan aldrig på nått! Jag vet att han gör det för våran skull, och hur down jag än är får han mig alltid på bra humör igen! Han är min klippa <3 
 
 
 
#1 - - Rebecca:

Ni är grymma!! Snart är ni inne, vilket fantastiskt kök ni har 😍👌

#2 - - Moster:

Oj, vad fint det ser ut. Längtar efter att få se det när ni verkligen bor där. Kramar ❤️