värmer själen

Ja solen värmer upp hela min själ! Otroligt skönt väder idag, kändes ju som rena rama sommaren :) vaknade vid 15.30 efter att ha jobbat natt, åkte upp till tusenkullen och hälsade på moster och kusin johan, så tog vi en skön promenix vid bygget.
Så blev det film och massa godis innan jag drog till jobbet. Klockan är nu 4 så har 3 timmar kvar, kunde varit 4 eftersom det är sommartid nu :D så jag vann en timme på att jobba natt, värre för dom som ska upp och jobba förmiddag ;)
Ska försöka gå upp vid 12 idag så jag får ut lite av dagen, tror de ska bli sol! 
Nu blir marre med på summerburst i juni också, så de blir jag, syrran och marre = fiinska siisu!! Är grymt taggad, calvin harris, afrojack, showtek, martin garrix, harwell, dada life, och sist men inte minst DAVID GUETTA! Brutalt är vad de kommer bli!
 
 
En torsk katt!