sunshiiine!

Solen håller sig kvar! så jävla skönt, joggat 5 km idag, inte illa pinkat för att vara jag! så jag är mycket nöjd, har precis kommit in efter en go köpp kaffe i solen med svärmor som pysslar och gödslar i trädgå´rn.
Vill också ha en trädgård som man kan gå runt o pyssla i! men först den här sommaren kommer gå till att så gräs, så nästa år kanske jag kan börja pyssla med rabatter. Även fast jag suger på blommor så kan mina fina systrar, så dom hjälper mig nog ;)
Jag måste lägga upp lite bilder på huset snart, de har jag glömt. Om några veckor blir det inflytt! börjar gå segt nu efter 2 års byggande, (Jonte 5 år)! även fast det ska vara som roligast nu så går det som tyngst konstigt nog. men håll ut en liiiiiten stund till :/ intalar jag mig själv hela tiden. *pust!!
Nu ska jag försöka ringa min storasyster som aldrig tamefan svarar i telefonen, det bevisar ju iofs bara vilket roligt liv hon har jämfört med mig ;) tjooo!
 
#1 - - Lillasyster:

Du kan visste blommor om du vill 😘☀️ snart snart snart är det klart! jag har också terrat henne men nu har jag äntligen pratat med henne 😘

#2 - - Lini:

Hehe, jag är så deprimerad att jag inte ens orkar prata i telefon. Läs mitt senaste inlägg ;p åååå, blommor! Där har vi min medicin. Puss !