890317

Idag fyller min fina fina storasyster 25 år! hipp hipp hurra till henne :) så ikväll blir det lite firande hemma hos dom, ska bli mysigt att pussa på sigiii! gooooooa ungeeee!
Annars idag har jag tagit en promenad och ätit gofika med marre, munnarna går i ett, vi har alltid mycket att prata om. jag tycker den där marre <3
Har bestämt att det blir sommarjobb på sörgården också, skönt att ha de uppstyrt hela sommarn. På tal om sommar så vaknade jag av solen i morse, det värmer i hela kroppen. Man blir så glad.
Jobbar natt mån-ons och lördag söndag kväll/förmiddag. *pust .. tänkte somna om en sväng så jag orkar med natten och kommande veckan. men de brukar gå fort ändå! ska försöka hinna med att träffa anna o mange som kommer i helgen, får nog bli fredag. och däremellan bygga hus såklart. Hoppas på att få påskpyssla i nya huset ;) pirrar i kroppen när jag tänker på det!
Hittade lite gamla bilder på pappas dator, alltid lika kul!
 
Syrran & pappa i rosendal!
 
Marre och jag, snart 3 år sen!?!?
 
Emil & lindas bröllop, också snart 3 år sen :)
 
 
 
Roligaste bilden jag vet!!
 
Köksfester är alltid roligast!
 
 
 
 
 
 
#1 - - anna :

haha på hans stora dator? ☺️ älskar bilderna, skrattar alltid lika mycket åt den där bilden när jag lyfter pappa 😂😂

#2 - - Marre:

Härligt med gamla bilder :D tiden går fort speciellt när vi ses vi har så mycket och prata om jämt ;) gillar dig med snygging <3