Vecka 18

Jaha i onsdags gick jag in i v.18 ! Det går undan! Det är skönt när det går undan också, det beror nog på allt plugg och jobb jag har nu, dagarna rullar på :) 
nästa fredag är de dags för stora ul 😍 ska bli mysigt att se lillen igen ❤️ Efter det blir det julklapps handling! Panik som vanligt, men har man bestämt innan vad man ska ha går det rätt fort :) 
igår gick jag in på per Eriksson och kolla om jag skulle få nått bidrag, och jag fick 24 tusen!! Så jävla glad, det är som att vinna på lotto ju! Perfekt nu i juletider och dessa senaste månader har jag inte jobbat för det har varit så mycket i skolan och praktik m.m. man blir så glad när allt bara ordnar sig! Nu funderar man på vart pengarna ska spenderas, ska jag spara så jag har i vår när jag antagligen inte heller jobbar så mkt? Eller ska vi bara unna oss en semester nu innan bebi kommer? Känns som det kan ta några år innan det blir något sånt 😊 får fundera! 
Blek och finnig.. Jag skulle behöva lite sol 👆
ikväll är älsk på julbord i säfsen och jag hänger hos mamma och pappa :) vi kollar på star wars och myser 😍 skönt att vara hemma ibland! 
 
 
 
Man börjar verkligen se den lilla kulan!