1:a advent!

Helgen har varit bra! I lördags åkte jag och älsklingen in till Örebro, vi handlade lite små pyssel på Ikea och Marieberg. Men det blev inga julklappar, det måste börjas inhandlas snart 😊 vi åt på Paolos med anna och matte på kvällen, jätte god pizza! Gottit.. Sen åkte vi hem till anna och mös till så mycket bättre innan vi åkte hem :) alltid lika mysigt att träffa syster ❤️ 
I söndags var det första advent, så mysigt! Linnea, Frippe, Sigrid, Markus, sandra och Mange var här och hade lite glögg fika :) 
Igår klev vi in i december! Shit va tiden går! Men det är gött det med. Jag jobbade på Loka med Hampus i bageriet, det var gött att jobba lite! 
Men nu är vi här igen... Det är dagen innan prov och jag har inte läst speciellt mycket av boken, kanske 5 sidor, så idag blir det plugg all in 😒 tröttsamt...
Och igår fick vi en till inlämningsuppgift som ska vara inlämnat nästa vecka! Plus psykologi provet nästa vecka 😓 slutspurten innan jul men andra ord. 
Nu lär jag grotta ner mig i Hälsopedagogik, har redan ont i huvudet 📚 
 
 
 
#1 - - E:

Mysiga dagar!! 😊 🌟
Hejja dig och pluggningen, det klarar du galant 😘👍💞