Skolstart!

Dagen började med att tandläkaren ringde och väckte mig och frågade om jag ville komma dit 8.50 idag istället för den 2:a sept då jag hade tid. Så jag var dit, och hade som vanligt inga hål! har haft 1eller 2 små hål i hela mitt liv tror jag. Fick även se att alla mina visdomständer ligger och lurar, hoppas verkligen inte att dom vill komma upp, har tillräckligt med tänder i munnen! skönt att ha det gjort i alla fall!
Har varit ledig ca en vecka nu. Sommarschemat är slut och skolstarten börjar snart! spännande, ska bli lite mysigt att plugga, sitta och läsa i höstmörkret med en brasa och en kopp te!
Känns som att sommaren gick på en grisblink! min lediga vecka har bestått av i stort sätt regn, åska och moln.
Alla andra är bruna och fina, vill verkligen åka utomlands, känns som att jag skulle behöva det! verkligen!!
Menmen, sommaren är kanske inte slut än.. hoppas vi får lite mer soliga dagar att avnjuta.
Om inte annat en fin höst med sån där härlig uppfriskande luft, stora solar och se träden förvandlas till en palett med olika färger. mysigt!
Var nere i krokborn och busade lite med sigrid och linnea igår, alltså den där ungen! skulle kunna äta upp henne...på riktigt.. helt galen i blåbär är hon också. Lilla snoling <3
Vi hade lite kräftskiva i fredags ute i stugan jag, älsk, mange, lini, frippe, johanna och tobbe. Jätte mysigt med god mat, nattbad, bastu, godricka :)
Har även hunnit med en utekväll i örebro med lillasyster och massa roliga vänner, riktigt lyckad kväll! <3
Idag blir det lite pyssel hemma och träffa min marre!
Ha en fin dag!