pyssel

Ledig helg= underbaaart! Älskar att vara ledig och umgås med familjen, tuuuuuusen ggr mer värt än pengar! 
Har hunnit umgås med lillsyrran hela dagen, skönt när lillen kommer hem emellanåt och lyser upp vardagen :) 
(Som annars sigrid o nea gör)
Vi åt fuffe på fiket och pyssla lite påskägg på villavägen, skön dag! Fick även träffa faster mimmi och farmor, mysigt att träffa dom! 
Imorron kommer skiffergolvet i hallen börja läggas in, efter det tapeterna och golvet i stora rummet/köket. Sen endast lite golvlister.. kan inte fatta att de snart är klart! Efter 2 år, ska bli så otroligt skönt!
På onsdag fyller älsklingen 26, herregud snart är väl en annan 26, tiden går bara fortare o fortare!
I helgen är det påsk också, och då är de fullt upp! 
 
Här har ni mina ägg som jag gjorde idag :) 
 
#1 - - Lillsyster anna:

Åh dom blev så himla fina! och jag älskar att vara hemma hos er, vill så himla gärna vara det nu också. Tur att jag bara har en helg på hela praktiktiden ! snart är jag hemma varje dag i två veckor med ledigt på kvällarna <3