oktober helg

Jag har haft en underbar helg! Sanna och daniel kom i lördags och då drog vi först ut till huset så dom fick titta hur långt vi har kommit, efter de åkte vi ut till stugan.
Det började med lite kaos, nemo var helt galen och vägra lyssna på sanna o daniel. Magnus gick med skottkärra med grejjer och tappar potatisgratängen. Så jag fick ta sune, som vi hade i bur, plus den tunga skottkärran. Upp för en backe och då hoppar nemo mot buren med sune så han flyger ner för backen och jag höll på att välta hela skottkärran. Magnus stog och skrek efter nyckeln, anna räddar sune. Haha ja man skulle filmat! 
Men när vi väl hade packat in i stugorna, bäddat och börjat elda så började vi med maten nästan direkt. Det är så mysigt ute i nätsjön, man blir så avslappnad. 
Sannas bebismage har växt jätte mycket sen senast! Så vi pratade om allt mellan himmel o jord :) så mysigt att de kommer en liten pojke i januari! 
Dagarna gick fort. Igår satt jag, sanna och anna vid vattnet och sög in lite av höst solen. Anna tog lite kort på sannas mage också, jätte fina kort! Anna har säkert lagt upp på sin blogg :)
Daniel och magnus fiskade. Vi städade lite sen drog vi upp till hällefors. Sanna ville såklart ha hällefors pizza innan dom åkte tillbaka. Vill ha sanna och daniel här jämt ♥ 
Igår kväll firade vi lillasyster, käkade paella och åt en knäckig äppelpaj, mumms! Hela familjen, kusin johan, stor johan och moster. Mysigt att ha familjemiddag :)
underbar helg helt enkelt!
Nu ska jag dra upp till lillasyster!
 
 
 
 
#1 - - lillasyster:

gud vilka härliga dagar jag har haft hemma. Kul att vi får så mycket tid med varandra, just like the old days ;)