Ledig dag

Det är redan onsdag idag, veckorna går fort :) vi är lixom inne i oktober! Men de är samtidigt gött att dagarna går.
Blev kvar hos Anna i helgen, vi korka upp razzen 1,5 liter rättare sagt ;) Robert och oliver kom, sen drog vi till Ritz sent. Jag hade i alla fall kul trots lite grejer ;p ska tillbaka på lördag och ha avskedsfest för isa, mkt fest nu ;) Men de är kul! 
Trallen ute vid huset och golvet på loftet är klart nu, ska nog åka dit idag och titta. Jag blir nästan pirrig när de händer grejjer! längtar så jag spricker att flytta dit.
Jag jobbar i morron sen är jag ledig hela helgen, ska baka kanelbullar på fredag, det är ju kanelbullens dag :) Kolla på nyhetsmorgon och mitt kök, då bakade dom bullar och blev så sugen! 
Jaha vad ska man hitta på idag tro? Ska upp och ta en promenad med Jeppe & diva, ska nog passa på att tvätta lite också. Tvätten tar aldrig slut!! 
Bäst att sparka igång dagen med lite fufu ;) 
ha en bara dag! 
 
 
 
#1 - - lillsis:

Haha nunneee