Snö,snö snö snöööö

Jag blir så jävla trött på snön, kan det bli våår typ NU!? var i alla fall inne i örebro igår, var på marieberg med anni o lini sen surkaffi hos annis :) haha ica kaffi är fan inte gott! men de var iaf jätte mys :)
Sov hos big sis igår och vakna av lilla snusan som busa med mina fötter, tok katt! skulle på matte lektion men de blev inge eftersom vi hade tooore som inte kan förklara ett skit, så blev kebab sallad med mammsen istället :)
Börjar känna mig lite slö och ont i huvvet, hoppas inte att jag blir sjuk för då blir jag arg! mamma hade feber igår så de skulle inte förvåna mig.
Ska fllytta ner till huset vid sjön snart med jygge! saknar honom, han åkte tillbaka till jävla kiruna igår så han ser jag igen om 2 veckor :/ men det är nog bra att sakna honom lite också ;)
Imorron ska jag in till moa i karlskoga som jag inte träffat på ett tag! ska bli skönt att träffa henne :)
Just det jag var ju stockholm förra helgen och fick träffa  min älskade sanna och amanda som kom ända från göteborg! fick även träffa sannas kille Daniel, as trevlig! han är perfekt för sannis <3
Det var synd att jag bara var där två dagar men de var de värt :)
Tänkte som anna aritzmania.blogg.se lägga upp lite iphone bilder,eftersom jag inte har uppdaterat på så länge!


Jag och marre hängde en heeel del förra året ;) goa tider!



Fina lillasyster tog studenten, mycket roliga kvällar :)


30 års kaka i stockholm! lyckad kväll :)



Jag och lillsis tog en kväll på RITZ ;)



Och den slutade såhär ;) haha!



Midsommar firades hos anna dahlkvist, trevligt <3



En sommarnatt i örebro med neea! <3



syrran släppte på spärrarna och dansa på borden ;) whoop!



Lilla turild kom till världen <3



Vi var på emil och lindas underbara bröllop, mycket lyckat!



Jag träffa den här söta filuren!



<3



Massa roligt tok ;) hahahaa



Jag o lillsis var i gran canaria ;)




Året har i alla fall varit grymt, de har ju hänt så otroligt mycket, man önskar man hade kort på precis allt. Det är tur man har ett minne, mycket fina minen! och fler kommer det blii :)

Mina finaste systrar! oslagbaara, älskar er <3