15 april

Som vanligt har jag inte bloggat på länge :) menmen systrarna är hemma igen efter thailand och dom hade haft det hur bra som helst! jag vill också åka nånstanns!! menmen det luktar ju sommar här i sverige så det får bli i höst :) läser ju matte B och naturkunskap B, och matten är HEMSK, jag är fan nollad på matte ;/ men men det är bara att kämpa på ;) försöker få jobb också! har ringt runt lite så vi får se om det blir nått :) hoppas hoppas hoppas!!!
 Igår blev det karlskoga med anna,linnea,frippe,mage,emil,jonte och markus :) E-type spela ju på stat, jag och anna var nyktra, men vi kan ju ha kul i alla fall ;) och på vägen hem stog det en jävla get mitt i vägen, haha konstigt :) Så nästa helg blir det örebro med syrran innan hon drar till norge, en sista utekväll innan hon drar! kommer sakna henne ;( <3
Och idag är det helt underbaaart väder, så det får bli promenad! men jag måste plugga matte också, skjut mig...