halv 40!

Ja nu är jag halv 40=20 fucking år! när man var mindre sa man lixom ja jag ska ha barn när jag är 23, om 3 år? jojo visst..  det går så jävla fort! sjukt ju, man ska leva varje dag som som de vore den sista med andra ord! Festen jag hade blev lyckad, trodde det skulle bli mer folk därför jag sa nej till vissa som jag känner, det känndes dumt men hellre det än nån jävla hemma kaos fest :) flyttar antagligen till örebro den 1.a april! har inte bott i sthlm länge men jag känner att det är för långt hemifrån, känner ju bara sanna här, jobbet är sådär och staden är alldeles för opersonnlig och stor :) saknar alla där hemma, 8 mil är bättre än 30! :) Solen skiner idag, och jag blir på så bra humör, helt otroligt vad lite sol och värme kan göra för sinnet ;) Jag hatar verkligen att gå up 5 på morronen, riktigt jävla hemskt, kalla tunnelbanor, kallt, mörkt! uuusch! hoppas på sommar snart eller åtminstone vår :D nu ska jag kika efter jobb i örebro,  hej sålänge <3

E