19-jan

Har inte skrivit på ett tag som vanligt, dålig jag är :P aja sen sist har jag väl bara umgåts, festat och haft allmänt gött med vännerna och familjen! har även varit till arbetsförmedlingen men ska väl söka lite själv också :) trött på att bara gå hemma och ta lite timmar hit & dit, vill ha ett jobb! man kanske måste flytta härifrån för att få ett jobb!? känns lite läskigt att flytta ifrån alla tycker jag, plugga kanske? svårt det där, vad man vill bli osv.. idag är det underbart väder, tänk att man kan bli så glad av solen! ska väl ta en promenix sen ska jag ner till guldkringlan och ta en fika med malin, för längesen vi sågs! och ikväll blire ett core pass med marre och lillsis! skönt om man kan komma igång med träningen nu, snart vår ju, jag toklängtar!
Snart bara en månad kvar tills jag blir 20, då blir man ju vuxen på riktigt..fyfan vilket kalas det ska bli!
Nu ska jag ut i sooleen, lite bilder från afterskii tema på puben ;)

E