sthlm

Jaha har varit här i stockholm i 5 dagar och det känns som typ 5 veckor! haha saknar dom där hemma redan <3 hur ska detta gå? fick i alla fall jobbet på Panini! har gått bra hittills, hoppas det håller i sig bara :)
I helgen var jag ute i södertälje med sanna och hennes kompisar, hade trevligt! men fredagen blev det mys hos hennes mamma, vi fick jätte god mat :)
Ska nog åka hem i helgen, men vi får se om det blir så :) ska i alla fall hem 4 mars, lääängtar, fyfan va skönt det ska bli att fylla 20! men känns som att det kommer gå så jävla fort nu, jag är fan redan 20? shiiit :D
Sanna och jag har varit så jävla onyttiga, fan chibba påse varje dag.. så ve bestämde oss för att ha en "nyttig" vecka :) får se om vi lyckas!
Sakna mina systrar och vänner såklart! <3

E

#1 - - Lillen:

jag saknar dig ! kom hem nu ! <3