like i love you!

Tjenna mannen!! skönaaste snubben är fan ove sundberg i solsidan!
Helgen har varit bra, fredag blev det karlstad med pierre, han handlade lite kläder :) lördag blev det jobb och feeest, jag, anna, marre o pirre chilla i linneas lägenhet sen kom typ några grabbar, fanns ingen fest men vi hade as trevligt i alla fall! och igår blev det räkor och solsidan, gottig helg! och idag fick jag mitt sim kort! fyfan va drygt det är utan telefon! men nu är man kontaktbar igen i alla fall.. sen så ska jag dra till stockholm på onsdag och provjobba på panini torsdag! ska bli kul att träffa sanna, vi får se om jag blir kvar där eller inte :) lite läskit att flytta till sthlm ju, tror inte sthlm är riktigt min grej, men jag måste ju iaf prova så vet jag ju sen om storstaden är nå för mig eller inte! lite äventyr skadar inte.."man är bara ung en gång" är ett bra uttryck! nästa vecka kommer storasyster och frippe hem också! fyfan dom kommer bara bruna som små kolbitar! ska bli skönt att få träffa dom igen.. nu måste jag packa! sen blir det grythyttan och fira alla hjärtans dag med min underbara mari dybeck <3

E