Den 29:e mars

happ måndag igen, känns som att veckan kommer gå fort eftersom man har fullt upp plus att man tar påsk lov på torsdag :) kommer bli så skönt! Idag vaknade jag och tog mig en skön dusch, gick ur duschen fem i halv nio och då fick jag sms av malin! vi börjar halv nio, inte kvart över tio som jag trodde fyfan blev stresssssad! så jag väckte mamma så fick jag sminka o sätta på mig kläder fort som fan. Var i skolan fem över halv inte så dåligt enligt mig :) efter skolan gick jag ut med belle o diva och efter det mötte jag sanna vid hällevi så tog vi en sköön promenad och solade lite :) och efter de gick vi hem till henne sen hem till mig och kollade på top modell och åt pappas goda köttfärsås, mumms.
I morgon ska jag kolla på busters små bullar ! ååh sötisar, och efter det blire lite prat om sommarjobb på kringlan sen ska jag och Sanna sova i robins lägenhet, och bara mysa :) skriver i morrn!

E

Dagens låt!