jobbet börjar.

jaha har inte skrivit på några dagar som vanligt haha jag får skärpa mig! Helgen bestod iaf av massa roligheter. Midommar blev det förfest hos emelie med ett stort gäng goa brudar, vi grillade och hade 5-kamp och gissa vilka som van? blondinerna + natta haha ;) grymt, drog till johannes efter det och där var överfullt med folk alltså! ujuj, drog på efterfest och där var det också kaaaooos så jag gick hem. Lördag: haha drack öl hela kvällen med ett skönt gäng, blev lite för mycket av det gooda så jag typ stukade foten haha usch vad ont det gjorde!
Söndag: stuugan hela dagen typ, kunde inte gå så var foten väldigt svullen ;S vi metade och mös! lini fick en börre på 8 hg fyfan va stor den var haha speciellt när man drar upp den på metspö! skulle egentligen jobbat idag men foten är inte helt bra så anna jobbade istället ska prova jobba i morron, tror och hoppas det går bra:)
vecka 31 blir det nog en utlandsemeter med sanna och dom som vill hänga på ;) guud va skönt det ska bli, så funderar jag på att säsongsjobba i åre med hagstöm! fyfan det kommer nog också bli kul!
nej nu ska jag fixa lite på mitt rum sen ska jag göra nått kul!

E

Dagens låt!

#1 - - nathalie:

hah tuur du kom ihåg mig.. jag har ju vart blond så kan ju räknas som blond iblaaaaaaaaand ;)