24-april

Lördag idag :) var in till örebro med lini o frippe idag, vi hälsade på frippes kompis och tog en fika.
Sen drog vi till marieberg och där handlade jag lite sånt som man behöver :) käkade nachotallrik och vid sex stängde alla affärer så då drog vi till magnus och hanna på mer fiika, haha sen drog vi hem :) och nu har vi precis käkat pizza, sitter här med en cider och rom & cola, bra gött ! feeest ikväll, hoppas det blir lyckat!
Imorrn blire fullt upp! ska tvätta allt jag ska ha med till frankrike och packa så ska jag, malin, amanda och lill grisen dra till kga och hämta malan, så måste jag vell gå och lägga mig tidigt eftersom det blir tidigt på måndag morron vi drar ! hoppas det blir kuuul! :D skriver nog i morron, men om ja inte gör det så skriver jag nästa helg när jag kommit tillbaka !! hade bra sålänge, pusssss <3


E

Kvällens låt!



#1 - - Malin:

Då hittar ni iallafall om lilla grisen ska med :)

#2 - - Ingrid:

Ha det så roligt i Frankrike. Vi kanske ses nästa helg då..