update

Nu har jag inte haft tid att skriva på två dagar menmen, fest i fredags, haha hade riktigt kul faktiskt, men de blev en aning för mkt spriit, så lördags morgonen började med att jag spydde o spydde usch ! åkte hem helt skakis.. de var massa folk hemma hos oss, orkar inte skriva alla men de var en hel del vi hade volley boll turnering fast jag var inte med eftersom jag mådde så jävla dåligt ;S jag åt lite mat typ vid fem och sen blev jag piggare :) jag,buster,anna,lalla, christoffer, anders, pappa, m.m gick ner till svartälven för att lala,buster,christoffer och anna skulle bada ;D haha lala gjorde bomben på sen sten som var typ 10 cm under ytan ajaj ;S skaplig rövkaka han har idag :S menmen efter de gick vi hem till oss igen och speelade spel, seen skulle alla soova jag och robin fick inte plats hemma så vi åkte ner o sov i robins lägenhet ;D

Idag har jag vart ute i daniel o rebeckas stuga med lite folk fredrik,lini,reben,daniel,jesper,emelie,robin, markus och jag :) åkte ring o båt de var trevligt ! fyyfan va varmt de har varit idag alltså !! nu blire byta om sen åka o kolla på modevisning i folkets hus, frida frågade om jag ville vara med och gå men jag sa nej, usch jag har scen skräck :)

E

Blandade bilder från hälja !