modevisning

Hello, i söndags var jag på modevisning har inga bilder på min dator men om ni går in på aritzmania.blogg.se så ser ni bilderna :) alla var jätte duktiga, haha blev tårögd när linnea och fredrik kom in som brudpar i slutet :) Igår var jag med fanny hela dagen, när anna slutade jobbet så åkte vi ut till sången med amber,fanny, anna cissi o kim :) vi träffade buster o mattila där och de blev bad o tårtkrig o grejjer :) haha, sen gick vi hem till oss vid typ halv tolv och spelade volley boll på våran gård, haha de var kuul ;D Idag har jag varit i örebro med cillan o amber, hittade inte så mkt, en klänning,en bikini, smink, smycken, brillor, en tröjja och leggins :) menmen, vi tog två bussen hem, de var så jäävla varmt och typ innan nora spydde en liten unge i bussen så de luktade as mkt spy ! usch fyfan va jobbigt de var. Kom hem vid fyra då gick jag ut me hundarna som inte ville gå, och sen lagade pappi lite god kyckling med ris mumms :) buster ringde nyss, de blir volley boll i kaffesumpen vi halv åtta typ, de blir nog kuul :) ha en bra kväll !

E